top of page
Writer's pictureVNK serviss

IEDZĪVOTĀJI JAUTĀ, SIA “VNK SERVISS” VALDES LOCEKLE D. SKUDRA ATBILD (2. daļa)

ATBILDES UZ DAŽĀDIEM BIEŽĀK UZDOTAJIEM JAUTĀJUMIEM, TOSTARP, PIEMĒRAM, PAR PROBLĒMU RISINĀŠANU UN PARĀDU APMAKSU:


Iedzīvotāju jautājums: Kur pieteikt problēmu un kā ziņot par bojājumiem?


ATBILDE: Akūtu bojājumu gadījumā ir jāzvana uz vienoto tālruni 20 000 209 (darbojas arī Whatsapp), citu jautājumu gadījumos ar SIA “VNK serviss” ir iespējams sazināties gan rakstot uz informatīvo e-pastu info@vnkserviss.lv, gan uz tālruņa 20 000 209 Whatsapp, gan izveidojot ziņojumu Bill.me portālā.


Iedzīvotāju jautājums: Kāpēc es nevaru pa taisno ziņot par problēmu vietējam “VNK serviss” speciālistam? Kāpēc man ir jāzvana uz vienoto tālruni?


ATBILDE: Ne vienmēr vietējie iecirkņu speciālisti dienas gaitā, kurā nākas sastapties ar ļoti daudz dažādām vajadzībām un problēmām, var atcerēties visus mutiskos vai telefoniskos pieteikumus un iedzīvotāju skaitītāju maiņas vai asenizācijas mucas pieteikumu pieprasījumus, kuri uzdoti “pa tiešo”. Tāpēc, ļoti aicinām iedzīvotājus tieši zvanīt (rakstīt) un ziņot par problēmām, kas radušās, jo citādi, neesot informēti par attiecīgo problēmu, SIA “VNK serviss” speciālisti nespēj reaģēt un to novērst. Katrs ziņojums tiek apstrādāts mūsu iekšējā sistēmā, un pie problēmu risināšanas tiek piesaistīti attiecīgie speciālisti. Tiecamies uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti, tāpēc ļoti novērtējam klientu atsauksmes un iesaisti dažādu jautājumu risināšanā.


Iedzīvotāju jautājums: Kāpēc, ierodoties parakstīt līgumu, man ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?


ATBILDE: Atgādinām, ka, ierodoties parakstīt līgumus un vienošanās, ir nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu. Tāpat arī, iesniedzot rakstisku iesniegumu vai nosūtot ziņu tīmekļa vietnē, lūdzam atcerēties pievienot savu kontaktinformāciju! Esam saskārušies ar vairākiem gadījumiem, kad kontaktinformācija nav tikusi sniegta. Līdz ar to norādām, ka, lai saņemtu atbildi uz savu iesniegumu vai ziņojumu, ir nepieciešams minēt savu kontaktinformāciju (vārdu un uzvārdu, tālruņa numuru, attiecīgā objekta adresi), lai VNK serviss varētu ar klientu sazināties un risināt radušos jautājumus.


Iedzīvotāju jautājums: Kāpēc man netika paziņots, ka būs ūdens atslēgums?


ATBILDE: Aicinām klientus reģistrēties klientu portālā Bill.me, kur papildus iespējai nodot ūdens skaitītāja rādījumus SIA “VNK serviss” klientiem tiek nosūtīti dažāda veida paziņojumi, tostarp par avāriju notikumiem, ūdens atslēgumiem, māju kopsapulcēm, remontdarbiem, zāles pļaušanu, ūdenstorņu dezinfekciju un citu aktuālu informāciju.

Iedzīvotāju jautājums: Kā rīkoties gadījumā, kad esmu pārdevis dzīvokli un tam ir jauns īpašnieks? Vai ir nepieciešams par to ziņot?


ATBILDE: Īpašumtiesību maiņas gadījumā gan jaunajiem, gan bijušajiem nekustamā īpašuma īpašniekiem ir nekavējoties jāziņo pakalpojuma sniedzējam, lai varētu pārslēgt līgumu. Lai to veiktu, tīmekļa vietnes sadaļā “Veidlapas” ir nepieciešams lejupielādēt “Iesniegumu komunālo pakalpojumu līguma noslēgšanai” (jaunajiem īpašniekiem) un “Iesniegumu komunālo pakalpojumu līguma pārtraukšanai” (bijušajiem īpašniekiem). Parakstītos iesniegumus lūgums nosūtīt uz e-pastu info@vnkserviss.lv, un to apstrādei pievērsīsies attiecīgie speciālisti.


Iedzīvotāju jautājums: Kā rīkoties, ja ir radies parāds un ir grūtības tos apmaksāt? Vai mani iesūdzēs tiesā?


ATBILDE: SIA “VNK serviss” aicina savus klientus, kuriem radušās grūtības savlaicīgi norēķināties par pakalpojumiem, risināt jautājumus par parāda atmaksas iespējām sarunu ceļā, lai nebūtu jāuzsāk tiesvedības process. Katrs nesamaksāšanas gadījums tiek individuāli izvērtēts, meklējot kompromisu, cenšoties rast abpusēji labāko risinājumu parādsaistību dzēšanai. SIA “VNK serviss” iesaka neizvairīties no problēmsituācijām, jo katrā situācijā ir iespējams nonākt pie risinājuma.

Aicinām pievērsties šim jautājumam, komunicēt un rast kompromisu, pirms vēl ir sākusies jaunā apkures sezona, lai parāda summa neturpinātu pieaugt.

Situācijās, kurās klienti diemžēl atsakās rast kompromisu un risināt radušos problēmu, tiek uzsākta tiesvedība, kā arī notiek izlikšana no dzīvokļiem. Pēdējo mēnešu laikā no īres dzīvokļiem ir izlikti vairāk nekā 10 īrnieki.


Iedzīvotāju jautājums: Kāpēc man tika piestādīts tik liels rēķins par asenizāciju?


Visai aktuālajai informācijai par SIA “VNK serviss” spēkā esošajiem siltuma un ūdensapgādes tarifiem un pārējo pakalpojumu izcenojumiem (asenizācija, skaitītāju nomaiņa, u.c.) iespējams sekot līdz SIA “VNK serviss” tīmekļa vietnē.

Ņemot vērā, ka siltuma tarifs iepriekšējā gada laikā mainījās ļoti bieži, un to, ka drīzumā tiks apstiprināts jauns ūdensapgādes uz notekūdeņu attīrīšanas tarifs, esam izveidojuši speciālu sadaļu tīmekļa vietnē, kurā vienmēr ir pieejama aktuālā informācija par spēkā esošajiem tarifiem gan juridiskām, gan fiziskām personām.

Informējam arī par to, ka ar 1. augustu ir izmaiņas asenizācijas un hidrodinamiskās mašīnas izcenojumiem.

Gadījumos, kad tiek pieteikts asenizācijas pakalpojums, ir jāņem vērā, ka maksai par asenizācijas pakalpojumu tiek piemērotas arī transporta izmaksas asenizācijas transporta vienības nokļūšanai no bāzes (Ugāle vai Tārgale) līdz klienta objektam.



bottom of page