Ņemot vērā šā brīža situāciju ar ierobežojumiem māju kopsapulču rīkošanā un izvērtējot klientu atsauksmes, lai uzlabotu komunikācijas procesu ar klientiem, esam ieviesuši vienotu informatīvo tālruni 20 000 209 un e-pastu [email protected], kur klientiem pieteikt nepieciešamo pakalpojumu, kā arī vērsties jebkādu jautājumu vai ierosinājumu gadījumos. Tādā veidā mēs varēsim nofiksēt katra mūsu klienta vajadzības, neskaidrības vai neapmierinātību, lai iespējami ātrā laikā rastu atbilstošu risinājumu.”
Klientu servisa uzlabošanai uzsākam sadarbību arī ar Bill.me vietni un SIA “VNK serviss” uzņēmuma klientiem drīzumā būs iespēja:
- saņemt rēķinus par sniegtajiem pakalpojumiem un veikt to apmaksu elektroniski;
- ērti un ātri nodot skaitītāju rādījumus interneta vietnē Bill.me;
- operatīvi sazināties ar SIA VNK serviss aktuālo jautājumu risināšanai.
Papildus būs pieejama bezmaksas mobilā
lietotne, kas nodrošinās lietotājiem pilnu Bill.me platformas funkcionalitāti
un iespējas.
“Bill.me ir ērts rēķinu saņemšanas un apmaksas tiešsaistes rīks, kas nodrošina ātru informācijas apmaiņu starp klientu un pakalpojuma sniedzēju. Situācija ar pandēmiju skaidri iezīmēja nepieciešamību pēc attālinātas pakalpojumu sniegšanas un saziņas. Esam priecīgi, ka mūsu tehnoloģija palīdz daudziem cilvēkiem un uzņēmumiem turpināt strādāt un komunicēt šajos izaicinājumu pilnajos laikos,” stāsta Bill.me projektu vadītāja Anastasija Barbarova.
“Tehnoloģijas nojauc barjeras un robežas. Mūsu platformu
izmanto daudzviet Latvijā, piemēram, Rīgā, Valmierā, Cēsīs, Gulbenē, kā arī
Lielbritānijā, Kiprā. Esam lepni, ka Bill.me iecienījuši Igaunijas
iedzīvotāji, jo Igaunija ir viena no e-lietu pasaules līderēm. Mūsu
tehnoloģija padara ierastus procesus ērtākus, drošākus un efektīvākus. Ne
mazāk svarīgs tiešsaistes platformas izmantošanas aspekts ir dabas resursu
aizsardzība, jo, neizmantojot papīra formātu rēķiniem un saziņai, mēs visi kopā
saglabājam mūsu nākotnes kopējo vērtību – dabu,” norāda A. Barbarova.